Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

POWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Ujazd, dn. 29.01.2021r.

 

Powiadomienie

Szanowni Państwo,

W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w procedurze prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019r. poz. 1843 z póź. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej  Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte  w Ujeździe”

informujemy, że najkorzystniejsze oferty na poszczególne części zamówienia złożyli:

Część  1 - Pieczywo i wyroby piekarnicze:

P.P.H.U. „K. Ligocki i synowie” Krzysztof Ligocki

97-225 Ujazd Pl. Kościuszki 9

na kwotę: 5 868,00 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

Część  2 –Nabiał i przetwory mleczarskie:

Sklep Spożywczo-Przemysłowy Wiesław Wąsowicz

97-225 Ujazd ,Osiedle Niewiadów 36

na kwotę: 7 449,00 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

Część  3 –Artykuły ogólnospożywcze:

Drimpol Sp.zo.o

 ul. Boya Żeleńskiego 25a  35-105 Rzeszów

Oddział  93-418 Łódź ul. Starorudzka 10/12

na kwotę: 22 763,67 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

 

Część  4 –Ryby mrożone i przetwory:

Hurtownia Lodów i Mrożonek „SER-WIKA” 

Adres: Kamionka 48, 98-260 Burzenin 

na kwotę: 16 686,00 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

 

Część  5 –Świeże warzywa i owoce:

Sklep Spożywczo-Przemysłowy-Wąsowicz Wiesław 

97-225 Ujazd ,Osiedle Niewiadów 36

na kwotę: 33 675,50 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

Część  6 –Mięso wieprzowe, wołowe świeże i produkty mięsno-wędliniarskie:

PPH Andrzej Grad 

Adres: ul.Długa 103, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 

 

na kwotę: 37 467,50 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

Część  7 –Drób świeży i produkty drobiowe:

Jardrób- Jarosław Bator 

Adres: Wygoda 4a, 97-225 Ujazd 

na kwotę: 18 051,60 zł

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

Część  8 –Mrozonki:

Augusto- Sopel Jabłoński Sp.K 

ul. Częstochowska 147,62-800 Kalisz 

na kwotę: 10 369,92

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

Część  9 –Przekąski:

Etqa Sp.zo.o 

42-202 Częstochowa ul.Gazowa 4/6 , 

Oddział   92-617 Łódź, ul.Jerzego Szaniawskiego 5 

na kwotę: 2 635,40 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawił najkorzystniejszą cenę.

Część  10–Jaja:

Nie wpłynęła żadna oferta, przetarg w tej części został unieważniony.

 

 

 

 POWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty [PDF; 2,8MB]

 

 Rozpoznanie ofert Cenowych na potrzeby przetargu [PDF; 2,7MB]


 

 

 

 

 

 


Wyświetlony: 2797

Dodany 29.01.2021 16:40:01 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 29.01.2021 16:40:01 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Z A W I A D O M I E N I E o unieważnieniu postępowania - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte                                                               Ujazd dnia: 2021-01-11

ul. Rokicińska 6

97-225Ujazd

                                                                                                                                                                            

Pismo: SP3601/1/2021

 

Z A W I A D O M I E N I E

o unieważnieniu postępowania

 

Szanowni Państwo,

Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:

Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

W ZAKRESIE CZĘŚCI X PN.: „JAJKA "

z powodu: nie złożenia oferty niepodlegającej odrzuceniu.

UZASADNIENIE

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiającyunieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 12:30 dnia 11-01-2021 roku nie wpłynęła żadna oferta.

Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Jednocześnie zawiadamiamy, iż wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Odwołanie wnosi się w terminach i formie, określonych w art. 182 oraz art. 180 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający:

 


SKAN [JPG; 218,2KB]


Wyświetlony: 2814

Dodany 13.01.2021 10:07:58 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 13.01.2021 10:07:58 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Informacja z otwarcia ofert - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte                                                             Ujazd, 11.01.2021 r.

97-225 Ujazd

ul. Rokicińska 6

 

 

SP3601/1/2021                                                                                                                                                  

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Szanowni Państwo,

               Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.),  przekazuje poniżej informacje  z otwarcia ofert.

Otwarcie ofert na: „Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe ”  - odbyło się w dniu 11.01.2021 r. o godz. 12:30.

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 150 000 zł brutto.

Na poszczególne części zamówienia przewiduje się:

Część 1 Pieczywo i wyroby piekarnicze                                                                                - 5500,00 zł

Część 2 Nabiał i przetwory mleczarskie                                                                                 - 7000,00 zł

Część 3 Artykuły ogólnospożywcze                                                                                       - 20000,00 zł

Część 4 Ryby mrożone i ich przetwory                                                                                  - 16000,00 zł

Część 5 Świeże warzywa i owoce                                                                                           - 30000,00 zł

Część 6 Mięso wieprzowe, wołowe świeże i produkty mięsno-wędliniarskie                    - 38000,00 zł

Część 7 Drób świeży i produkty drobiowe                                                                             - 18000,00 zł

Część 8 Mrożonki                                                                                                                    - 12000,00 zł

Część 9 Przekąski                                                                                                                     - 2500,00 zł

Część 10 Jaja                                                                                                                            - 1000,00 zł

 

Oferty złożyli:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Kategoria zamówienia

Cena oferty

brutto

(w złotych)

 

Czas rozpatrzenia reklamacji

Termin wykonania

Warunki  płatności

1.

P.P.H.U. „K. Ligocki i synowie” Krzysztof Ligocki

97-225 Ujazd Pl. Kościuszki 9

 

I - Pieczywo i wyroby piekarnicze

 

 5 868,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

2.

Sklep Spożywczo-Przemysłowy – Wąsowicz Wiesław

97-225 Ujazd

Osiedle Niewiadów 36

 

 

II - Nabiał i przetwory mleczarskie

 

 

7 449,-

 

 

do 30 minut

 

 

Zgodny
z SIWZ

 

 

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

3.

ETQA sp. z o.o

42-202 Częstochowa ul. Gazowa 0/Łódź 416

ul. Szaniawskiego

III – Artykuły ogólnospożywcze

 

 

23 671.36,-

 

 

 

do 30 minut

 

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

4.

Konrad Good Food – Janusz Baron

94-119 Łódź ul. Burzliwa 3

 

III – Artykuły ogólnospożywcze

 

 

26 638.94,-

 

 

do 1 h

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

5.

Drimpol Sp

z o.o.

ul. Boya-Żeleńskiego 25a 35-105 Rzeszów o/Łódź ul. Starorudzka  93-418 Łódź

 

III – Artykuły ogólnospożywcze

 

 

 

 

22 763.67,-

 

 

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

6.

Hurtownia  Lodów i Mrożonek

Kamionka 48 98-260 Burzenin

IV - Ryby mrożone i ich przetwory

 

 

 

16 686,-

 

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

7.

ETQA sp. z o.o

 42-202 Częstochowa ul. Gazowa 0/Łódź 416

ul. Szaniawskiego

IV - Ryby mrożone i ich przetwory

 

 

 

21 524,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

8.

Drimpol Sp z o.o.

ul. Boya-Żeleńskiego 25a 35-105 Rzeszów o/Łódź ul. Starorudzka  93-418 Łódź

IV - Ryby mrożone i ich przetwory

 

 

 

18 584,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

9.

Asmir Spółka Jawna

97-200 Tomaszów Mazowiecki

ul. Zgorzelicka 29/31

 

 

IV - Ryby mrożone i ich przetwory

 

 

 

 

 

22 890,-

 

 

do 3 dni

 

 

Zgodny
z SIWZ

 

 

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

10.

Sklep Spożywczo-Przemysłowy – Wąsowicz Wiesław

97-225 Ujazd

Osiedle Niewiadów 36

V - Świeże warzywa i owoce

33 675.50,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

11.

PPH Andrzej Grad

97-200 Tomaszów Mazowiecki

ul. Długa 103

VI - Mięso wieprzowe, wołowe świeże i produkty mięsno-wędliniarskie

37 467.50,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

12.

FPH Karczewski

97-225 Ujazd

Łominy 12 

VI - Mięso wieprzowe, wołowe świeże i produkty mięsno-wędliniarskie

43 172.85,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

13.

Jardrób – Jarosław Bator

97-225 Ujazd

Wygoda 4a

VII - Drób świeży i produkty drobiowe

18 051.60,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

14.

Hurtownia  Lodów i Mrożonek

Kamionka 48 98-260 Burzenin

VIII - Mrożonki

14 466.93,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

15.

ETQA sp. z o.o

42-202 Częstochowa ul. Gazowa 0/Łódź 416

ul. Szaniawskiego

VIII - Mrożonki

17 327.60,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

15.

Augusto-Sopel Jabłoński Sp.K

ul. Częstochowska 147

62-800 Kalisz

VIII - Mrożonki

10 369.92,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

15.

Drimpol Sp z o.o.

ul. Boya-Żeleńskiego 25a 35-105 Rzeszów o/Łódź ul. Starorudzka  93-418 Łódź

VIII - Mrożonki

15 342.56,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

15.

Asmir Spółka Jawna

97-200 Tomaszów Mazowiecki

ul. Zgorzelicka 29/31

VIII - Mrożonki

22 368.92,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

15.

ETQA sp. z o.o

42-202 Częstochowa ul. Gazowa 0/Łódź 416

ul. Szaniawskiego

IX - Przekąski

2 635.40,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

15.

Konrad Good Food – Janusz Baron

94-119 Łódź ul. Burzliwa 3

IX - Przekąski

9 747.89,-

do 30 minut

Zgodny
z SIWZ

Zgodne
z istotnymi postanowieniami umownymi

 

Komisja Przetargowa:                                                                                                                                Zamawiający:

1. Damian Karzatka – Przewodniczący Komisji……………………

2. Dorota Filipczak – Członek………………………………………….

3. Dorota Wąchała-Sekretarz…………………………………...


SKAN informacji z otwarcia ofert [PDF, 1,3MB]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wyświetlony: 3929

Dodany 11.01.2021 15:26:23 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 11.01.2021 16:31:18 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [2]

Zadaj pytanie Drukuj

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe



Ogłoszenie nr 775039-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w UjeździeSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe 97-225 Ujazd ul. Rokicińska 6
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe, krajowy numer identyfikacyjny 00055898900000, ul. Rokicińska  6 97-225  Ujazd, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 7192230, e-mail spujazd@poczta.onet.pl, faks 44 7192230.
Adres strony internetowej (URL): www.spu.ujazd.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.spu.ujazd.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.spu.ujazd.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, pocztą lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe 97-225 Ujazd ul. Rokicińska 6

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe 97-225 Ujazd ul. Rokicińska 6
Numer referencyjny: SP3601/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe 97-225 Ujazd ul. Rokicińska 6. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr. 5 Część NR 1 PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE Dostawa pieczywa i pozostałych produktów z oferty , odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 7:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Pieczywo powinno być świeże, miękkie, chrupiące. Część NR 2 NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku do godz. 7:30. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Produkty powinny posiadać cechy: świeżość, po otwarciu dobry smak, sery niezbrylone , jogurty gęste. Część NR 3 ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do godz. 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Produkty po otwarciu powinny mieć świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor. Część NR 4 RYBY MROŻONE I ICH PRZETWORY Dostawa mrożonek i ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły mrożone świeże, odpowiednio całe, po rozmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP. Część NR 5 ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka, tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne - korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki - powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny. Część NR 6 MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWEŚWIEŻE I PRODUKTY MIĘSNO - WĘDLINIARSKIE Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia lub wg zamówienia złożonego drogą mailową, w godz. od 6:00 do 7:30. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw.  Część NR 7 DRÓB ŚWIEŻY I PRODUKTY DROBIOWE Dostawa drobiu odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego  lub wg zamówienia złożonego drogą mailową,  w godz. od 6:00 do 7:30. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Część NR 8 MROŻONKI Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły świeże, odpowiednio całe, po rozmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP. Część NR 9 PRZEKĄSKI Dostawa przekąsek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:00 do 14:00. Produkty - zapach świeży po otwarciu, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji. Część NR 10 JAJA Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:00 do 10:00. Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15810000-9
15500000-3
15000000-8
15200000-0
15300000-1
15100000-9
15112000-6
15896000-5
15894400-5
03142400-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji (czas wymiany towaru niezgodnego z załącznikami lub załącznikiem nr 2 na towar właściwy)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:1Nazwa:Pieczywo i wyroby piekarnicze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i pozostałych produktów z oferty, odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 7:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Pieczywo powinno być świeże, miękkie, chrupiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:2Nazwa:NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku do godz. 7:30. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Produkty powinny posiadać cechy: świeżość, po otwarciu dobry smak, sery niezbrylone , jogurty gęste.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:3Nazwa:ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do godz. 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Produkty po otwarciu powinny mieć świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:4Nazwa:RYBY MROŻONE I ICH PRZETWORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek i ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły mrożone świeże, odpowiednio całe, po rozmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:5Nazwa:ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE 15.30.00.00-1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka, tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne - korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki - powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:6Nazwa:MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE ŚWIEŻE I PRODUKTY MIĘSNO - WĘDLINIARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia lub wg zamówienia złożonego drogą mailową, w godz. od 6:00 do 7:30. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:7Nazwa:DRÓB ŚWIEŻY I PRODUKTY DROBIOWE CPV 15.11.2000-6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobiu odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego  lub wg zamówienia złożonego drogą mailową,  w godz. od 6:00 do 7:30.  Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:8Nazwa:MROŻONKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego w godz. od 6:00 do 10:00 lub wg zamówienia złożonego drogą mailową. Artykuły świeże, odpowiednio całe, po rozmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15896000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:9Nazwa:PRZEKĄSKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa przekąsek odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:00 do 14:00. Produkty - zapach świeży po otwarciu, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894400-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:10Nazwa:JAJA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego lub wg zamówienia złożonego drogą mailową w godz. od 6:00 do 10:00. Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:



Załączniki:






Wyświetlony: 5407

Dodany 30.12.2020 15:01:39 przez Patryk Śmiechowicz

Autor dokumentu Patryk Śmiechowicz

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 05.01.2021 09:39:24 przez Patryk Śmiechowicz

Historia zmian [5]

Najnowsze

31.05.2022 15:05

Sprawozdanie finansowe za 2021 rok

Czytaj dalej...

18.01.2022 09:03

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH w Szkole Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Czytaj dalej...

18.01.2022 09:02

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH w Szkole Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Czytaj dalej...

18.01.2022 09:01

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH w Szkole Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Czytaj dalej...

18.01.2022 09:00

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH w Szkole Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Czytaj dalej...

18.01.2022 08:54

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH w Szkole Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Angelika Podolczak Zadaj pytanie

Tel: 44 7192111

Fax:


Waldemar Rurarz Zadaj pytanie

Tel: 44 7192230

Fax: